tirsdag den 12. marts 2013

Slanger er det værste jeg ved

Uden sammenligning må slanger være noget af det værste jeg ved... Jeg synes de er så forfærdelige, at jeg end ikke kan kigge på en slange i en bog - til mine børns store fornøjelse, da de simpelthen ikke kan forstå, at jeg kan være så bange for dem. Det er jo bare slanger.

Kan ikke beskrive, hvad det er, men deres ledløse krop og uhyggelige besvægelser og ansigt - nej tak! Ål er virkelig også ulækre. Og regnorme må også gerne blive i jorden...

Har du nogen seriøse fobier?

Når det så er sagt, så har jeg nu i alt syet fire lange slanger - til at lege med... Dem kan jeg godt lige overkomme - og lave ud af fri fantasi (ikke noget med at kigge i bøger for at blive inspireret :o))

Den seneste har jeg lavet til Rasmus, da han efterhånden følte sig NOGET forbigået på slangefronten. Han fik til gengæld også den længste af slagsen - på hele 260 CENTIMETER! Det gør jeg så aldrig igen - det tager temmelige lang tid at putte fyld i så lang en slange, men den blev altså rigtig fin, synes jeg, og han er glad for den, og stolt over at han har fået den længste slange!









6 kommentarer:

  1. Hej Maria 😊 Jeg kan skam godt huske dengang jeg gerne ville have en slange, hvor du kiggede ondt på mig og sagde "Hvis du køber en slange, så kommer jeg ALDRIG og besøger dig igen! OG JEG MENER DET!" Tøsetøs 😂❤ Din stof slange er rigtig lækker, jeg kan godt forstå at Rasmus er glad for den. Magne elsker også at nusse med sin 😊

    SvarSlet
  2. Awwww but they are so super pretty!!!! xo

    SvarSlet
  3. Hej Maria
    Findes der et mønster på sådan en slange? Den er super fin :-)
    Kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Birgitte
      Nej ikke rigtig, men jeg vil gerne lave en vejledning en dag, hvis der er stemning for det :-)
      Kh. Maria

      Slet