tirsdag den 6. november 2012

Se min kjole

For noget tid siden var jeg så heldig at vinde min første give away, som du kan læse om her. Den smukke kjole er endnu smukkere i virkeligheden, og den blev gemt til en ganske særlig lejlighed - min fætters smukke datters barnedåb, den lille Signe. Faktisk valgte jeg jo kjolen i str. 4 år, så hun kunne bruge den til næste år, men den passer hende perfekt allerede nu.

Alberte på 3 år er en bestemt lille dame, og det dér med billeder er altså, når det behager damen, så dette var, hvad der lykkedes at skyde fra kirkegården efter dåben :-)

Hvis du står og mangler en kjole til lillepigen af ekstraordinær lækker kvalitet, kan jeg kun give mine bedste anbefalinger til Eva, som er indehaver af Rarebird - hun er virkelig dygtig.

Udover et par skønne håndsyede futter fra And & Sø, havde jeg lavet en slange med navn (i nakken) samt et lille sætterhus til Signe. Synes huset blev så fint med billeder fra et par gamle Bambi bøger fra Disneys bogklub.

 

2 kommentarer:

  1. Tusind tusind tak for de pæne ord og hvor er hun bare fin din lille datter! Og og og sikke nogle super skønne dåbs gaver du har fået lavet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er skam mig der takker! Kjolen blev også brugt i lørdags, da hun var til dans - så fin så fin :o)

      Slet